فيلم كوتاه و تكان دهنده از تجارت بردگان جنسي توسط داعش

۸ بازديد

تجاوز بي شرمانه و برقراري رابطه جنسي و حشيانه با زنان و دختران عراقي توسط داعش خبرساز شد. اين گروه تروريستي هيچ كاري را بد نمي داند و به نام اسلام دست به هر كار وحشيانه و كثيفي مي زند.

براي ديدن فيلم جنايت بر لينك زير كليك كنيد.

فحشاي جنسي داعش

 اعضاي اين گروه به دختران جوان و باكره تجاوز كرده و به آنان ضربه شديد روحي و جسمي وارد مي كنند.

 در چند روز اخير ابلاغيه جهاد نكاح در مناطق زير اشغال گروه تروريستي داعش منتشر شده و در آن از ساكنان منطقه خواسته شده است، زنان خود را براي جهاد نكاح در اختيار اعضاي اين گروه قرار دهند.

 

اما گروه تروريستي داعش به اين هم بسنده نكرده و در ادامه اقدامات كثيف خود اعلام كرده كه اقليت هاي مذهبي عراق را به عنوان دارايي خود محسوب كرده و با قتل عام همسران اين افراد زنان آنها را به اسارت گرفته است.

ايزدي ها وحشت زده از گروه داعش درحال فرار هستند و بيشتر زنان و دختران آن ها توسط تروريست هاي داعش ربوده شده و مردانشان نيز با داس كشته و يا دست و پاهايشان قطع شده هستند.

 

به گزارش شبكه خبري فرانس 24، شاهدان عيني گفتند : گروه تروريستي داعش بيشتر زنان و دختران را ربوده و مردان را با داس گردن زده است.

 

صدها مهاجر ايزدي در حال فرار به شمال كردستان عراق، سازمان هاي بين المللي را متهم به اهمال و ناديده گرفتن جنايت هاي داعش كردند و گفتند: ما نه نان داريم ، نه آب و نه امنيت داريم.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.